24 Ocak 2009 Cumartesi

platonik'e mektup

sevgili platonik;
senle ben; iki farklı dünyanın insanlarıyız.
ben bir pilin pozitif kutbuysam, sen negatifisin.
ben bir ağaçtaki tazecik dalsam, sen kuru olanısın.
ben gürül gürül akan kızılırmak'sam, sen sarı bent deresisin.
ben heybetli kanuni'ysem, sen oğlancı yavuz sultan süleymansın.
ben ilahiyat aleminin yaşar nuri öztürküysem, sen zekeriya beyazısın.
ben tencere kapaksam, sen çanak çömleksin.
ben iki al bi ödeysem, sen card finansa 15 aya varan taksitsin.
ben med-cezirsem, sen zaten galataya uzanmışsın.
ben 1961 anayasasıysam, sen ab çerçeve yasasısın.
ben eğlenceli cumartesiysem, sen sıkıcı çarşamba sabahısın.
ben beyti yanında ayransam, sen simit çaysın.
ben beavissem, sen buttheadsin.
ben tsubasaysam, sen pokemonsun.
ben zeki mürensem, sen yılmaz morgülsün.
.
.
.
.
bu daha böyle gider platonik. ama şunu bilki; sen platoniksin, ben güngörmemiş walruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder