15 Ocak 2009 Perşembe

nedennn?

bugün saat 5te finalim vardı. bi panik sabah kısmen erken bi saatte kalkmayı başardım. bi kahve yaptım, bi sigara tüttürdüm, tamam ya dedim, ben oldum, tam derse oturcam, ulen bi de nete giriim dedim, neyse gittim küçük odaya, açtım bilgisayar masasını, masanın yan gözünde (evet, masanın yan gözü var, hatta ayağı kolu fln var, gereksiz bi şekilde devasa bi büyüklüğe sahip, açınır kapanır olanlardan, açıosun, kocaman fln, nese,öf), evet masanın yan gözünde bi torba ilişti gözüme, bayağı yıpranmış, nan neymiş lan bu fln die açıyim dedim, baktım, 4 sene öncesinden fln çok alakasız bi arkadaşımla ve çok alakasız bi mekandan bi foto, ya çok enteresan bi olay deil ama, ilginç yani o fotoya dair hatırladıım hiç bişe yoktu, yani herşe yabancı ve alakasız, ve o foto oraya nası gitti, hani cüzdanın para gözünden tırnak çıkması, kalemlikten poşet tuz çıkması, gibi bişe..nese, çok uzattım, tabi hemen fotodaki arkadaşımı aradım, detay almak adına, o da öle bi gün hatırlamıo, bu arada fotoda, sakaryada bi yerde tavuk kızartma yioruz ve bira içioruz, nese yani, sonuç olarak fotoya dair her şey karanlıkta kaldı ve ölede olucak sanırım..
bu sırada tabi neydi, benim final vardı, asıl amaç oydu derken, neyseki bi buçuk saatlik gecikmeyle derse oturabildim, ceza usul kitabımı açtım, ilk konu 'kabız yetkisi'..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder